انواع طراحی ها

از مبتدی تا پیشرفته

از مبتدی تا پیشرفته

انواع طراحی ها

به دوستان خود معرفی کنید.

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

طراحی بامداد ۶

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲ ب.ظ

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۳۰
لیلا سعیدی

نظرات  (۶)

این که یه استکانه!!!
کلاژ چیه؟
پاسخ:
سلام کلاژ ب طرحی میگن که توش از وسایل هم استفاده بشه
از وبلاگم دیدن کنید
آفرین
بسیار زیبا
پاسخ:
ممنون
۳۰ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۲ niilooofffffaaaaarrrrr
سلام  طراحی هاتون عالییییییئییییییییییی
۳۰ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۵ مهدیار قربانی
خسته نباشید طراح ها خوبند بهتره که سطح بالا هم گذاشته بشه ممنون.
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۳۳ بیک ایمان وردی
با دیدن این طرح احساسی رو‌تجربه کردم که تا چند دیقه پیش تجربه نکرده بودم چقد زیباست چقد دوس دارم این حسو با اجازتون این تصویر و ذخیره میکنم تا همیشه نگاش کنم واقعا ممنون.خسته نباشید و خدا قوت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی